ARIA PURA s.r.o. - centrum interiérových vůní

Jsme specialisté v oboru. Děláme aroma marketing na míru. 

"Pracujeme se vzduchem a prostorem. Vyhlášený pražský bar jsme provoněli dřevitou kořeněnou vůní, která má navozovat pohodu (a možná také chuť na další drink), zatímco ovocné tóny zase podorují chuť k jídlu, takže je používají restaurace.

Nejde jen o to, koupit si elektrický přístroj, který podle nastavení rozprašuje aroma olej do ovzduší, ale také o to, kam ho dáte. Pokud ho postavíte pod odtah vzduchotechniky, tak fungovat nebude. Když ho do ní naopak šikovně nainstalujete, zvýšíte jeho účinnost až trojnásobně.

Je vědecky dokázáno, že vůně v prodejnách ovlivňují chování zákazníků. Například z americké studie pro Nike vzešlo, že jeden model tenisek by si mnohem radši koupilo 84 procent lidí, když ho viděli v provoněné prodejně, než když viděli ty samé boty v místnosti bez vůně. Jiná práce zase tvrdí, že vonící kasina v Las Vegas mají až o 45 procent vyšší tržby oproto konkurenci nebo že se lidem zlepší v provoněné místnosti nálada o víc než třetinu. (méně naštvaní jsou prý také v provoněné frontě). Zákazníci údajně vnímají také čas strávený ve voňavé prodejně jako kratší, takže pak spíše nakoupí, protože s časem roste pravděpodobnost transakce.

My jsme dělali testy na Slovensku pro jednoho tamního operátora automatů na kávu a vyšlo nám, že pokud jsme k automatu instalovali provoňovač s aromatem čerstvé kávy, zvýšily se jeho tržby v průměru o 15 procent.

Domluvte si s námi schůzku a rádi Vám vysvětlíme a navrhneme, kde vůně ve Vašem vinařství nebo prodejně umístit tak, aby zvyšovaly pohodu zákazníků a vyšší prodeje. Návrh vinařské vůně na míru do prodejen s vínem nebo na recepci, do haly atd. je doplňkem, který dodá zákazníkovi větší chuť k nákupu.

Vůně dokážeme navrhnout od 30 m2 po rozlohu obchodního centra."

- Petr Brabec z rozhovoru pro časopis "Forbes" (prosinec 2016)

Kontaktovat dodavatele