Co nabízí online marketing vinařům?

Co nabízí online marketing vinařům?

V dnešní době, kdy většina z nás stírá pomyslnou hranici mezi reálným a virtuálním světem, vznikl pojem online marketing neboli internetový marketing. Přečtěte si, jaké se v rámci online marketingu nabízí možnosti propagace a na co se vlastně zaměřit. 

Zvolte si marketingovou strategii

Na samém začátku je velice důležité, zvolit si marketingovou strategii. Musíte si uvědomit, pro koho jsou vaše produkty, kdo je váš zákazník, jaké má vaše vinařství potřeby a cíle. Stanovit své výhody a analyzovat vaši konkurenci.

Jedná se o velmi náročný a důležitý proces. Měli byste se proto zamyslet nad tím, zda to zvládnete sami, nebo si vezmete na pomoc profesionály. Doporučujeme si najít reklamní agenturu, jež vám pomůže nejen s vytvořením strategie, ale také i s nástroji online marketingu, které vám přiblížíme níže.

Pořiďte si kvalitní web

Základem každého podnikání 21. století je špičkový web. Ten představuje image vašeho vinařství a dokáže ovlivnit nákupní rozhodnutí potenciálních zákazníků. Proto byste měli mít web, který ztělesňuje současné trendy a bude splňovat vaše cíle. Váš web by měl být přehledný a kvalitně zpracovaný, ať už z pohledu grafiky nebo čtivých a zajímavých textů. 

Založte si profil na sociálních sítích

Říká se, že kdo nemá profil na sociálních sítích, ten dnes nežije. Sociální sítě jsou dnes středobodem veškerého dění. Lidé na nich denně stráví mnoho času a díky chytrým telefonům jsou prakticky neustále online.

Doporučujeme si založit profil na facebooku, který má už 1,47 miliard uživatelů, z čehož 5 milionů z nich tvoří Češi. Neopomíjejte ani instagram s miliardou uživatelů z celého světa. Díky sociálním sítím efektivně a rychle komunikujete s vašimi zákazníky, ale dají se využít i k propagaci vašeho profilu nebo webu. Díky propracovanosti reklam perfektně zacílíte na potenciální zákazníky.

Zajímá vás, jak můžete sociální sítě využít ve svůj prospěch? Přečtěte si náš článek “Proč mít profil na sociálních sítích?” 

Vsaďte na PPC kampaně

Už jste slyšeli o PPC kampaních? PPC kampaně (z anglického pay-per-click) dnes představují jeden z nejefektivnějších způsobu výkonného marketingu. Jejich výhoda spočívá v tom, že platíte pouze za to, když se člověk proklikne na váš web (například do vašeho e-shopu). Můžete ji umístit do vyhledávačů nebo na webové stránky v podobě textových či grafických reklam (tzv. bannerů). 

Tip pro vás: PPC kampaně se dají skvěle využít k podpoře prodeje při speciálních událostech jako Vánoce, Valentýn, Velikonoce a jiné události.


Chcete poradit s vytvořením on-line marketingu? Vyberte si z naší databáze grafických a reklamních agentur pro vinaře ZDE


Zdroj: redakce www.pracevevinarstvi.cz

08.02.2019 | Počet shlédnutí: 643


Partneři projektu