Marketing pro vinaře: 4 výhody PPC kampaní

Vytvořeno: 25. 03. 2019

Marketing pro vinaře

Marketing pro vinaře: 4 výhody PPC kampaní

Jak jsme slíbili, tak taky konáme. Přinášíme vám první díl Marketingu pro vinaře, kde vás seznámíme s tím, co jsou to PPC kampaně a s jejich výhodami.

Co jsou vlastně PPC kampaně?

Zkratka PPC pochází z anglického slova pay-per-click. Znamená to, že neplatíte za každé zobrazení inzerátu, ale pouze když se z něj zákazník proklikne na váš web. Může se zobrazovat ve vyhledávačích nebo se dá umístit na webové stránky v podobě textových či grafických reklam (tzv. bannerů).

Rychlost kampaní

Velkou výhodou PPC kampaní je především rychlost. Nastavení kampaní zabere pouze pár hodin a jejich schválení většinou probíhá v řádu minut. Vytvořili jste nový web pro své vinařství, máte ve své vinotéce nové víno? Díky PPC kampaním budou o této nové informaci vědět všichni.

Některý produkt už se vyprodal? Reklamu během několika sekund vypnete a až zboží dorazí na sklad, opět ji jednoduše zapnete.

Přesné zaměření na cílovou skupinu

PPC reklamy mají možnost přesného zacílení, a tak na vaše webové stránky přivede jen uživatelé spadající do cílové skupiny. U těchto uživatelů je pak velmi reálná šance, že na vašem webu provedou akci, kterou vy chcete. Zacílit můžete nejen podle klíčových slov, ale také podle místa bydliště, věku, jazyka apod.

Přehledné statistiky a data

V PPC systémech jednoduše zjistíte data o výkonu kampaní, reklamních sestav, klíčových slov apod. Na základě těchto informací pak můžete realizovat následná rozhodnutí. Můžete tak platit jinou cenu za proklik podle výkonu klíčových slov, měnit inzeráty, přidávat vylučující slova, která zabrání zobrazování reklam na nerelevantní dotazy apod. Všechna data navíc zobrazíte téměř ihned.

Ovlivnění pořadí inzerátu

V PPC reklamách také ovlivníte, na jaké pozici se ve vyhledávači objevíte. Sami se rozhodnete, zda chcete být na nejvyšších příčkách, nebo zda vám stačí pouze první stránka. Na pozici působí nejen cena, ale také kvalita inzerátu. Proto nakonec můžete zaplatit méně než konkurence, ale přesto budete na vyšší pozici.

PPC kampaně jsou výborným nástrojem k propagaci. V rukách nezkušeného člověka se však často promění ve zbytečné plýtvání peněz bez žádného výsledku. Proto doporučujeme, abyste se raději obrátili na profesionála. Najděte si reklamní agenturu, která vám vytvoří efektivní PPC reklamu, včetně kreativního zpracování bannerů,a zajistí vám tak příliv nových zákazníků. 


Potřebujete doporučit kvalitní agenturu, která se co nejlépe postará o Vaše PPC kampaně? Neváhejte nás kontaktovat na emailu pracevinarstvi@gmail.com 

Jsme tu pro Vás!

Práce ve vinařství


Zdroj: redakce PVV

Počet zhlédnutí: 930

Další články, co stojí za přečtení

Chcete dostávat newsletter s novými články?