5 tipů, jak vybudovat silnou vinařskou značku

Vytvořeno: 10. 07. 2019

Marketing pro vinaře

5 tipů, jak vybudovat silnou vinařskou značku

Uspět na trhu, když vinařství a vinotéky najdete na každém rohu, je opravdu těžké, ale není to nemožné. Musíte vědět, co máte dělat. V tom vám poradí našich 5 tipů, jak vybudovat silnou vinařskou značku.

Odlište se

Trh je vínem přesycený a zaujmout zákazníka je čím dál tím těžší. Proto se musíte odlišit. Designem, kvalitou, komunikací, přístupem k zákazníkům. Najděte si něco, v čem jste jiní než ostatní a postavte si na tom konkurenční výhodu. Promyslete si strategii, které se budete držet.

Podělte se o svůj příběh

Máte svůj příběh? Podělte se o něj se svými zákazníky. Povězte jim o cestě k založení vašeho vinařství, o překážkách a nástrahách. Příběhy lidi táhnou, cítí se totiž pak nejen jako zákazníci, ale jako přátelé, kteří se zapojují do vývoje firmy.

Vzbuďte důvěru

Na dnešního zákazníka se valí informace ze všech stran a má málo času, aby si vše četl. Proto se hned od prvního dojmu snažte vzbudit v nich důvěru. Tu si u zákazníků získáte, když jim dáte pravdivé informace o vašem vínu, bez problému vyřešíte reklamaci a komunikace poběží jako na drátkách. Vaším cílem je, aby se k vám zákazník vrátil.

Komunikujte se zákazníky

Mluvte se svými zákazníky a berte na vědomí, co vám říkají. Pověst značky se vždy nejrychleji šíří mezi lidmi. Pečlivě se o své zákazníky starejte a oni to řeknou svým známým i rodině. To platí i pro zaměstnance. Vytvořte ve vašem vinařství nebo vinotéce příjemné prostředí, budujte nadšení pro společnou věc a odměnou vám budou spokojení pracovníci ztotožnění s hodnotami značky.

Využijte sílu internetu

Se vznikem internetu dostal marketing úplně nový rozměr. Otevřel se nový svět neomezených možností, které vám pomohou získat zákazníka na svou stranu. Pište blog, posílejte newslettery a buďte aktivní na sociálních sítích. Založte si Facebook a Instagram svého vinařství, sdílejte mezi fanoušky své víno, fotky a videa z dění ve firmě, odpovídejte na dotazy zákazníků. Dostaňte své vinařství do povědomí.



Počet zhlédnutí: 2002

Další články, co stojí za přečtení

Chcete dostávat newsletter s novými články?