Proč mít profil vinařství na sociální síti?

Vytvořeno: 21. 12. 2018

Marketing pro vinaře

Proč mít profil vinařství na sociální síti?

Sociální sítě dnes nejsou záležitost jen mladých, ale naopak se zde sdružují lidé všech věkových a zájmových skupin. Jedná se tak o pohodlný a účinný kontakt se zákazníky. Proto pokud ještě žádný firemní profil svého vinařství nemáte, povíme vám, proč si ho založit.

Jakou sociální síť zvolit?

Existuje spousta sociálních sítí, lidé na nich denně tráví mnoho času a díky chytrým telefonům jsou na nich prakticky pořád. Každá z nich však slouží k jinému účelu a vyžaduje jiný styl komunikace. Ke zviditelnění vašeho vinařství doporučujeme nejznámější modrou stránku s názvem Facebook a stále více populární Instagram.

Facebook

Facebook dnes patří mezi nejrozšířenější sociální síť na světě. Profil si na něm založilo už 1,47 miliard uživatelů, z toho 5 milionů lidí tvoří česká komunita. Založením facebookové strány pro vaše vinařství získáte možnost efektivní a rychlé komunikace.

Sdílejte novinky, zvěte fanoušky na nejrůznější události, pořádejte soutěže, odpovídejte na komentáře a soukromé zprávy.

Využijte také placené kampaně, které budou výborně propagovat váš profil, vaši webovou stránku. Díky propracovanosti facebookových reklam dokážete perfektně zacílit na potenciální zákazníky podle pohlaví, věku, lokality a zájmů.

Vyzkoušejte remarketing. Pokud zákazník z vašeho profilu odejde bez objednávky, reklama mu vaše vinařství znovu připomene.

Správu můžete obstarat sami, ale pokud to s propagací myslíte vážně, doporučujeme se obrátit na odborníky. Najděte si reklamní agenturu, která profesionálně zpracuje příspěvky včetně grafiky a dokáže kampaně lépe zacílit (díky čemuž získáte nové odběratele nebo návštěvníky degustací).

Instagram

V současnosti Instagram využívá 1 miliarda lidí z celého světa, z čehož 2,5 milionů profilů patří Čechům.

Přestože se jedná o sociální síť sloužící ke sdílení fotek, dá se perfektně využít ke komunikaci se zákazníky a vytváření pozitivního povědomí o vašem vinařství.

Zdejší uživatelé ocení fotky ze života. Přidávejte příspěvky z denního života ve vašem vinařství, snímky       z různých akcí jako degustace nebo vinobraní. Fantazie meze neklade. Při jejich zveřejnění nezapomínejte ani na hashtagy. Správně zvolenými hashtagy své snímky zadarmo zviditelníte. Vymyslete si i svůj vlastní hashtag, díky kterému uživatele jednoduše vyhledají vaše příspěvky.

Vyzkoušejte na Instagramu i placenou propagaci. Ta vám stejně jako na facebooku umožní propagovat vaši webovou stránku nebo vybranou fotku, jež se objeví v kanálu cílové skupiny.


Autor: Redakce www.pracevevinarstvi.cz


Pozn: Nevíte si rady se založením Facebooku, Instragramu nebo potřebujete jen někoho, kdo by Vaše sociální sítě spravoval a plnil zajímavými příspěvky? Kontaktujte nás na emailu prace@vevinarstvi.cz nebo telefonicky na tel: 724812057.

Počet zhlédnutí: 1268

Další články, co stojí za přečtení

Chcete dostávat newsletter s novými články?