Co na srdci, to na etiketě

Vytvořeno: 01. 11. 2019

Marketing pro vinaře

Co na srdci, to na etiketě

Doba Vánoc a celoročních odměn se blíží. Poslední tři měsíce v roce rapidně roste poptávka po vínech s firemním logem. Víno jako dárek pro kolegy, zaměstnance anebo obchodní partnery vždy potěší. Stejně tak, jak je důležitý pro zákazníka výběr samotného vína, je pro vinaře důležitý vzhled etikety. Vzhled etikety je jeden z faktorů, který hraje roli při výběru vína.

Dárková vína jsou považována za reklamní a propagační materiály v případě, že jsou označena logem společnosti a jedná se o tiché víno. Logo společnosti může být nejen na etiketě, ale také na dárkovém obalu na vinné láhve. Způsob označení je na přání zákazníka. Logo je možné umístit přímo na etiketu, formou samolepky anebo třeba visačkou.

“Co na srdci, to na etiketě”. To je firemní slogan v současné době jedné z nejúspěšnějších tiskáren na jižní Moravě. Za vše mluví cena za nejlepší etiketu na světě, kterou získali letos v květnu na prestižní soutěži WorldStar Packaging Awards 2019. Tato rodinná firma sídlí v Břeclavi a zaměřují se na tisk etiket nejen na víno.

Jsou to profesionálové, kteří dokáží z prázdného papíru vyrobit poutavou etiketu s příběhem šitým přesně vinaři na míru. Mimo samotný tisk poskytují také poradenství a služby grafika. Vše je pod jednou střechou. Množství u nich nehraje roli - je možné zadat do tisku dvacet anebo několik tisíc kusů. Vymyslí a vyrobí také obaly na vína a vše ostatní, co je potřebné. Jejich perfektně vyškolený tým ví, co přesně na etiketu patří.

A hlavně mají své zákazníky rádi. Je dobré spolupracovat s těmi nejlepšími!




Počet zhlédnutí: 3145

Další články, co stojí za přečtení

Chcete být v obraze? Přihlaste se k odběru novinek.