Marketing pro vinaře

Marketing pro vinaře: 4 výhody PPC kampaní

Jak jsme slíbili, tak taky konáme. Přinášíme vám první díl Marketingu pro vinaře, kde vás seznámíme s tím, co jsou to PPC kampaně a s jejich výhodami.

Marketing pro vinaře: Chystáme pro vás sérii článků o marketingu

Kvalitní marketing dnes představuje cestu k úspěšnému podnikání, vinařství nevyjímaje. Nepodceňujte jej a sledujte novou sérii článků s názvem Marketing pro vinaře. Přečtěte si náš článek, abyste se dozvěděli, co přesně pro vás chystáme.

Co nabízí online marketing vinařům?

V dnešní době, kdy většina z nás stírá pomyslnou hranici mezi reálným a virtuálním světem, vznikl pojem online marketing neboli internetový marketing. Přečtěte si, jaké se v rámci online marketingu nabízí možnosti propagace a na co se vlastně zaměřit.

Jak oslovit zákazníka etiketou?

Většina lidí dnes víno hodnotí na základě etikety, a proto je důležité, abyste jí věnovali dostatečně velkou pozornost. Stejně jako ostatní výrobky, soudí zákazníci také víno podle vzhledu. U obvyklých produktů stačí k rozpoznání pouze logo, ale u vína je to komplikovanější. Nedílnou součástí propagace vína se tak stala i etiketa. Přečtěte si náš článek, kde vám poradíme, jak oslovit zákazníka etiketou.

Jak se postupuje při tvorbě prodejní ceny vína?

Víno je zdroj obživy vinařů, a proto musí pečlivě přemýšlet, za jakou cenu ho prodají. Při jejím stanovení zohledňují několik faktorů, které se do ní promítají. Připravili jsme si proto pro vás článek, 
v němž zjistíte, jak vinaři při sestavování prodejní ceny vína postupují.

Proč mít profil vinařství na sociální síti?

Sociální sítě dnes nejsou záležitost jen mladých, ale naopak se zde sdružují lidé všech věkových a zájmových skupin. Jedná se tak o pohodlný a účinný kontakt se zákazníky. Proto pokud ještě žádný firemní profil svého vinařství nemáte, povíme vám, proč si ho založit.

Svatomartinská vína jsou vybrána

Ve Valticích proběhlo druhé kolo hodnocení vín, která usilovala o možnost používat známku Svatomartinské 2018. Celkem se v obou kolech hodnotilo 450 vzorků mladých vín, z nichž uspělo 387.

Partneři projektu